2013年6月7日 星期五

首爾五天四夜之旅~DAY 1

第一次坐凌晨機!!! 計過時間,放工後買野食然後衝返屋企沖涼洗頭,真係有D趕,加上J小姐16號生日,她又有東西托我送給她的韓國朋友,我先去買個生日蛋榚給她,約她交收,幸好晚上時間交通暢順,很快便到了機場,因為我們PACKAGE是團體機票,去到機場收到旅行社職員電話,已幫我們劃位,按正常程序check in就可以了,順利出發,YEAH ~ 





第一次坐大韓凌晨機,也是第一次坐A380機型,椅背有USB可以叉電,幸好有這個,不然未去到就已經要用後備電了,飛機餐我沒選大韓出名的拌飯,選了魚,味道也不錯!!


落機過關拿行李都算順利,兌換了一點錢,然後又開始趕趕趕了.......
因為PACKAGE包一程機場到酒店的接送, 由下機開始計只會等我們一小時,所以跟DADA兵分兩路,DADA去等接送職員,我由GATE 1 跑去GATE 14去拿預訂的WIFI POCKET (早上六時多就在機場像個瘋子飛奔,還真是第一次) ,拿完WIFI ,還不見接送的職員,難道我們遲了?? 要自己搭車?? 當正在驚慌失措時,DADA膽粗粗咁向一名身穿粉紅色冷外套的韓國男子搭訕,哈哈係詢問佢係咪接送職員,可惜不是,他是旅行社的韓國導遊,正等他的團員!
我地唯有係咁WHATSAPP, KAKAO TALK同埋打電話CALL個職員,好彩最後搵到咋! 這時粉紅色哥哥回來問我地需唔需要幫手,真的VERY NICE 呢!!! 最後我地有驚無險順利到酒店,放低行李就出發去汝矣島了!






小插曲:地鐵裡見到李昇基的廣告,立即推開DADA,走去車廂另一邊把它拍下來,對不起DADA,,被你見到我的花痴樣了!


















去完汝矣島,下午去昌德宮參觀














參觀昌德宮後,去吃粥,吃完回酒店先睡了一回,晚上約了J小姐的韓國朋友一齊吃晚餐!!!






可惜DADA太攰了,SKIP左晚餐,只有我一個人出明洞食飯,認識了靚女智恩,她帶我去吃了百濟的蔘雞湯,雞肉好嫩呢!! 立即愛上蔘湯雞!!! 吃完行了一陣明洞就回酒店睡了!!!!!





沒有留言:

張貼留言